اخـبـــار :



پرسش و پاسخ متداول

سوال: جهت نصب ، راه اندازی ، گارانتی و تعمیر محصولات به کدام نماینده خدمات پس از فروش مراجعه نماییم؟

پاسخ: به وبسایت شرکت رسمی شرکت سپیدار کن آریا www.Sepidarcan.com بخش خدمات پس از فروش مراجعه نمایید و یا با شماره 7159 -021 تماس بگیرید.



سوال :
 تعرفه نصب ، راه اندازی ، ایاب و ذهاب و تعمیر چقدر است ؟

پاسخ: با شماره تلفن 7159 -021 واحد ارتباط با مشتریان تماس حاصل فرمایید.



سوال: محدوده مکانی ارائه خدمات پس از فروش به چه صورت می باشد ؟

پاسخ: کلیه محصولات در تمامی مناطق روستایی و شهری مشمول ارائه خدمات پس از فروش می باشد.برای محصولاتی که خارج از محدوده شهری باشد هم در دوره گارانتی و هم خارج از دوره گارانتی هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری است.



سوال: راه های ارتباط با سازمان چیست؟

پاسخ: 

تلفن تماس :7159 -021
وب سایت :www.sepidarcan.com
تلگرام : telegram.me/SepidarCanAria
سامانه پیام کوتاه : 30005006001816


سوال: نحوه اعلام انتقادات ، پیشنهادات درباره کیفیت محصول و عملکرد خدمات پس از فروش به چه صورت می باشد؟

پاسخ: 

تلفن تماس :7159 -021
وب سایت : 
www.sepidarcan.com بخش شکایات، انتقادات و پیشنهادات
تلگرام : telegram.me/SepidarCanAria
سامانه پیام کوتاه : 30005006001816